Política de Qualitat
Servicio Balear de Prevención, empresa dedicada a la prestació de serveis propis d’un Servei de Prevenció Aliè, és conscient de la importància d’una bona gestió empresarial, i per això defineix els principis que conformen la política de qualitat, concretats en:
- Aconseguir la MÀXIMA QUALITAD complint amb l’objectiu d’assolir l’excel · lència en els nostres SERVEIS.
- Aconseguir la MÀXIMA SATISFACCIÓ dels nostres CLIENTS.
- Col·laborar amb les nostres empreses per REDUIR l’ACCIDENTABILITAT LABORAL.
Per aconseguir satisfer aquests principis implantem i mantenim un Sistema de Gestió de la Qualitat basat en l’estàndard internacional UNE-EN ISO 9001:2008
i, des de la Direcció ens comprometem a:
- Establir Objectius i realitzar el seu seguiment a través dels indicadors adequats.
- Aconseguir la Millora Contínua a través del desenvolupament dels procediments del Sistema de Gestió.
- Aportar els Recursos Humans i Materials que garanteixin la correcta implantació i manteniment del Sistema de Gestió. Així com garantir la formació adequada del personal d’acord amb els aspectes associats a la gestió de la Qualitat que faciliti la seva implicació en el Sistema.
- Complir amb els requisits legals i altres requisits que l’Organització subscrigui en matèria de gestió de la Qualitat
Tot això comptant amb la inestimable col·laboració de tots els treballadors i empreses subcontractades, per la qual cosa s’establirà i mantindran sistemes eficients de comunicació, tant interns com externs, per complir amb els objectius plantejats i amb els compromisos adquirits per l’empresa.
Servicio Balear de Prevención ha certificat el seu sistema de gestió amb el segell ISO 9001 (veur llista de seus).