Política de Qualitat

calidad Política de Qualitat
Servicio Balear de Prevención, empresa dedicada a la prestació de serveis propis d’un Servei de Prevenció Aliè, és conscient de la importància d’una bona gestió empresarial, i per això defineix els principis que conformen la política de qualitat, concretats en:

  • Aconseguir la MÀXIMA QUALITAD complint amb l’objectiu d’assolir l’excel · lència en els nostres SERVEIS.
  • Aconseguir la MÀXIMA SATISFACCIÓ dels nostres CLIENTS.
  • Col·laborar amb les nostres empreses per REDUIR l’ACCIDENTABILITAT LABORAL.

Per aconseguir satisfer aquests principis implantem i mantenim un Sistema de Gestió de la Qualitat basat en l’estàndard internacional UNE-EN ISO 9001:2008
i, des de la Direcció ens comprometem a:

  1. Establir Objectius i realitzar el seu seguiment a través dels indicadors adequats.
  2. Aconseguir la Millora Contínua a través del desenvolupament dels procediments del Sistema de Gestió.
  3. Aportar els Recursos Humans i Materials que garanteixin la correcta implantació i manteniment del Sistema de Gestió. Així com garantir la formació adequada del personal d’acord amb els aspectes associats a la gestió de la Qualitat que faciliti la seva implicació en el Sistema.
  4. Complir amb els requisits legals i altres requisits que l’Organització subscrigui en matèria de gestió de la Qualitat

Tot això comptant amb la inestimable col·laboració de tots els treballadors i empreses subcontractades, per la qual cosa s’establirà i mantindran sistemes eficients de comunicació, tant interns com externs, per complir amb els objectius plantejats i amb els compromisos adquirits per l’empresa.

Servicio Balear de Prevención ha certificat el seu sistema de gestió amb el segell ISO 9001 (veur llista de seus).ISO9001 Green Política de Qualitat

	Array
(
)