Atenció al Client

Servei Balear de Prevenció ha creat el departament d’Atenció al Client, on podrà realitzar tota classe de consultes o sol·licitar informació de manera ràpida, pràctica i eficaç. No dubti en comunicar-se amb nosaltres quan:

  • Necessiti un pressupost ajustat a les seves necessitats.
  • Li surti qualsevol dubte sobre el nostre servei.
  • Vulgui fer-nos algun suggeriment.
  • Vulgui plantejar algun inconvenient.

Reclamacions

Si per alguna raó no es troba satisfet amb el nostre servei, va ser atès incorrectament o bé desitja plantejar-nos alguna disconformitat, li sol·licitem que ens ho comuniqui per escrit mitjançant un correu electrònic a .

La reclamació escrita arribarà a mans del responsable d’àrea qui avaluarà i considerarà el tema exposat.

Servei Balear de Prevenció, valorarà la informació obtinguda i amb la seva col·laboració podrem impulsar encara més la millora contínua dels serveis que li oferim.

Suggeriments

Creiem fermament que la comunicació amb els nostres clients és el principal vincle que ens assegura conèixer millor les seves necessitats, per això l’animem a que realitzi suggeriments sobre qualsevol aspecte relacionat amb el nostre servei. Remeti’ns per escrit els seus suggeriments a .

L’opinió i informació obtinguda mitjançant aquesta via serà analitzada puntualment per tal d’avaluar la possibilitat de prendre les decisions més viables sobre el tema en particular.

	Array
(
)